S čím Vám mohu pomoci? 

Moje služby

Každé tělo je jiné a proto potřebuje individuální přístup! Velmi důležitá je vstupní diagnostika, při které se dozvím více o Vašich cílech a zároveň zhodnotím, jak funguje Váš pohybový aparát. Mimo jiné také zjistím Vaši svalovou disbalanci, koordinaci, bloky, sílu a stav středu těla (core). Kompenzačním cvičením lze dosáhnout dorovnání těla čili odstranění svalových disbalancí a nevhodných pohybových návyků, které jsou úzce spojeny s fasciemi, na které se zaměříme při jednotlivých cvicích.

Osobní lekce 

Pokud chcete řešit specifické či akutní záležitosti ohledně Vašeho těla, doporučuji Vám osobní tréninky. Budu se Vám moci věnovat individuálně a Váš konkrétní záměr a cíl se zviditelní téměř okamžitě. Krok po kroku Vás povedu tréninkovým plánem tak, abyste techniku jednotlivých cviků dokonale zvládli a mohli tak dosáhnout, co nejlepších výsledků. Naprosto jiná situace panuje u skupinových lekcí, kde se nenabízí prostor pro individuální přístup. V těchto hodinách se spoléháte sami na sebe a nemáte tak ku pomoci účinnou zpětnou vazbu, zdali daný cvik provádíte správně. Navíc jednotlivé cvičební prvky, z kterých se skupinové lekce skládají, nemusí být vhodné pro každého. I já sama mám zkušenosti s vedením skupinových lekcí. Rozhodně k nim však přistupuji s velkou opatrností a s ohledy na všechny zúčastněné. Při provádění cviků se pak zaměřuji především na střed těla. 

Vstupní konzultace 

Základní diagnostika Vašeho pohybového aparátu je jedním z důležitých faktorů účinné spolupráce. Provádí se při vstupní konzultaci, kdy se o Vás potřebuji dozvědět co nejvíce. Kromě měření základních parametrů na váze Tanita, zjišťuji také svalovou disbalanci, koordinaci, Vaše pohybové návyky, sílu a stav středu těla tzv. core systém. Na základě veškerých informací Vám pak mohu sdělit, co pro Vás shledávám jako nejdůležitější a společně se zaměříme na Váš cíl. 

Tréninkový plán

Protože neexistuje univerzální cvičení pro každého, sestavím Vám individuální tréninkový plán dle typu postavy. Získáte ode mne soubor cviků, společně s osobní lekcí, na které Vám je nejprve vysvětlím, poté názorně předvedu a nakonec se je sami naučíte provádět tak, aby Vám nečinily žádné potíže.

Typy jednotlivých tréninkových plánů 

  • trvalé zhubnutí
  • odstranění bolestí zad
  • zvýšení výkonu
  • zdraví a skvělá kondice
  • dorovnání svalových disbalancí a koordinace

Zdraví vašich zad

Osobní tréninky pro definitivní odstranění bolesti zad. Dnešní doba sebou přináší mnoho nepřirozeného pohybu pro naše tělo, jako je například sezení nebo jednostranně zaměřený pohyb. Z těchto důvodů se pak naše svalstvo nerozvíjí a naopak přetěžuje. Proto je dnes tolik bolavých zad mezi námi a tolik různých problému s nimi spojených. Pochopitelně že hraje i velkou roli psychosomatika. Já jsem však zastánce toho že při čem se člověk dobře cítí to přináší výsledek. Změní se postoj vašeho těla. Budete stabilnější narovnaní a bez bolesti. Je to jednoduché stačí začít cvičit a dobře se u toho cítit.

Zhubnout a formovat postavu

Osobní tréninky pro naprostou změnu vaší postavy.Touha každé ženy je vypadat skvěle. Je pravdou že někdy to prostě přeháníme. Pokud se vám však chcete shodit kila nedaří se vám to, mohu vám ukázat možnost jak toho sáhnout bez větší námahy a nátlaku.Nadváha je riziko které zasahuje naše zdraví!Primární cíl našeho života je zdraví a od toho je potřeba se odrazit. Pokud se doopravdy rozhodnete změní se vám životní styl, zlepší zdraví, energie bude stoupat a vámi se pak budete divit jak dobrý pocit můžete se sebe mít. Pomůžu vám zapracovat na mezně, cíli, motivací a dovedu vás k takovému výsledku ke kterému jste se vnitřně rozhodli ve své hlavě.

Zdraví a kondice

Osobní tréninky pro lepší výkon, kondici a koordinaci. Toto téma by mělo být součástí každého člověka. Pokud nám na nás záleží, pohybujeme se zdravě a jíme zdravě a zdravě přemýšlím! Kondice každého z nás má úplně jinou úroveň. Každý můžeme zhodnotit jak na tom teď momentálně jste? Jsme přirozeně dynamičtí, zvládneme bez problému svižnou chůzi či běh, chystáte se na nějaký závod? Chcete svůj běžecký výkon zvednout, zrychlit a mít tak lepší výsledky? Máte nastavený jídelníček který koresponduje s vaším fyzickým výkonem v daném dni, tak aby jste stoupali vzhůru a měli dostatek energie? To vše se dá zlepšit a řešit a je to důležité pro vaše zdraví! Sportujte tak aby vám to bylo prospěšné. Pokud to někde drhne, je potřeba se na to podívat.